فروش پتو نسوز آتش نشانی

فروش پتو نسوز آتش نشانی

فروش پتو نسوز آتش نشانی با هدف خاموش کردن آتش در مکان هایی با احتمال بالای حریق صورت می گیرد. این محصول که از جمله مهم ترین تجهیزات ایمنی به شمار می رود؛ به واسطه مواد و ترکیبات به کار رفته در تولید که عمدتأ الیاف نسوز باکیفیت و مقاوم هستند با جلوگیری از رسیدن اکسیژن آتش و خفه کردن آن، مانع از گسترش حریق خواهد شد. البته عملکرد فوق العاده این پتوها در تحمل گرما و همچنین پایداری بالایی که در برابر مواد اسیدی و قلیایی از خود نشان می دهند، موجب گردیده که علاوه بر کارایی آنها در آتش نشانی و اطفاء حریق برای صنایع مهمی نظیر ریخته گری نیز استفاده های مهمی داشته باشند. به این وسیله از بروز خوردگی و یا اکسیداسیون برخی سطح و تجهیزات نیز جلوگیری می شود. به همین دلیل فروش پتو نسوز آتش نشانی برای صنایع مختلف و کاربردهای گوناگون حائز اهمیت است.

معرفی پتوی نسوز آتش نشانی و عملکرد آن

پتوهای آتش نشانی تولیداتی نسوز و فوق العاده مقاوم هستند که در صورت بروز حریق می تواند از افراد و اشیا دربرابر سوختگی محافظت نماید. مقاومت این محصول به دلیل استفاده از دو لایه پارچه فایبرگلاس است که به قطع اکسیژن و جلوگیری از انتشار آتش کمک زیادی می کند.

درواقع عملکرد پتوی آتش نشانی را می توان بر پایه دو اصل مهم استوار دانست که شامل از بین بردن اکسیژن رسانی به حریق و خفه کردن آن است و با کمک این محصول نسوز امکان انتقال حرارت و گسترش آتش سوزی و یا سوختگی به شکل قابل توجهی کاهش خواهد یافت. به این ترتیب فروش پتو نسوز آتش نشانی برای تمام محیط هایی که احتمال بروز خطرات و آسیب های ناشی از آتش سوزی در آنها بسیار زیاد می باشد، ضروری و مهم خواهد بود.

شاخص ترین ویژگی های پتوی آتش نشانی

پتوهای آتشنشانی، منسوجاتی تولید شده از الیاف مقاوم و نسوز فایبرگلاس هستند که قادر به تحمل دمایی تا حدود 900 درجه سانتیگراد می باشند. این تولیدات با جلوگیری از انتقال اکسیژن، آتش را در همان نقطه شروع مهار نموده و مکمل کپسول‌ آتش نشانی محسوب می شوند. با این تفاوت که کارکرد آنها بسیار ساده و راحت تر بوده و مناسب همه افراد با هر سطح توانایی می باشد. به طوری که، تنها کافیست پتو را روی فرد یا شی مورد نظر انداخته و آتش را کنترل نمائید.

بافت خاص و سوزن دوزی شده پتوی آتش نشانی و ارائه آن در انواع و ابعاد گوناگون از ویژگی های مهم این محصول هستند. ضمن آنکه در برابر شوک های حرارتی و شیمیایی پایداری مطلوبی داشته و از هدایت حرارتی کمی برخوردار می باشد. از طرفی الیاف نسوز به کار رفته در آن نیز برای سلامت انسان، خطرساز نخواهد بود.

قیمت فروش پتو نسوز آتش نشانی

پتوی نسوز آتش نشانی با داشتن قابلیت های متنوع مانند مقاومت در برابر حرارت های بالا و انعطاف مطلوب، استفاده های مهم و قابل توجهی برای جلوگیری از انتقال حرارت و آتش در زمینه های گوناگون دارد. به همین دلیل تقاضا برای خرید و استفاده از آن بسیار زیاد است. اما یکی از موضوعات مهم در هنگام تهیه این دسته از تولیدات نسوز، قیمت و عوامل موثر بر آن است.

به طور کلی می توان قیمت فروش این محصول را به عوامل مختلفی مرتبط دانست که مهم ترین آنها می تواند مواردی همچون ابعاد پتو، میزان تراکم یا دانسیته آن، برند و کشور تولیدکننده، جنس، دمای ذوب و همچنین میزان مقاومت حرارتی یا دمای قابل تحمل توسط آن باشد. اما برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع دقیق تر از قیمت پتوی نسوز، بهتر است پیش از خرید از مراکز فروش پتو نسوز آتش نشانی استعلام بگیرید.

مهمترین زمینه کاربرد پتوی آتش نشانی

همانطور که از نام این محصول نسوز پیداست، بیشترین کاربرد آن برای مقابله با آتش سوزی و اطفاء حریق است که در شرایط اضطراری و به ویژه حوادث غیر مترقبه و نجات جان افراد، کمک موثری محسوب می شود.

درواقع با توجه به اینکه استفاده از کپسول های آتشنشانی، دشوارتر و همراه با عوارض تنفسی شدید است، پتوهای نسوزی که به همین منظور تولید شده اند، گزینه های بهتر و راحت تری به شمار می روند.

به طور کلی علاوه بر آنکه بخش عمده ای از این محصولات با هدف خاموش کردن آتش تولید می شود، اما فروش پتو نسوز آتش نشانی با اهداف دیگری نظیر عایق کاری کوره ها، ژنراتورها، دیگ های بخار و لوله ها در کارخانه ها و فعالیت های صنعتی صورت می گیرد. همچنین برای محافظت از بسیاری تجهیزات با دمای بالا مانند توربین های گاز نیز کاربردهای موثری دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.